پشتیبانی

شرکت پارت ارتباط البرز | فروش اینترنت پر سرعت

شرکت پارت ارتباط البرز ارائه دهنده خدمات طراحی سایت, فروش اینترنت پرسرعت, سامانه پیام کوتاه, طراحی و چاپ, فروش هاست و دامین, تبلیغات انبوه

سوالات متداول

سوالات متداول اینترنت پرسرعت

چرا فروش در برخي از مراكز مخابراتي متوقف مي باشد؟

با توجه به واگذاری تعداد محدودی پورت از جانب شرکت مخابرات، و اتمام آن در این مراکز، تا دریافت مجوزهای لازم از شرکت مخابرات و افزایش ظرفیت در این مراکز، فروش در این مراکز متوقف می گردد. بدیهی است با ثبت اطلاعات خود در لیست انتظار با افزایش پورت در این مراکز، واحد فروش این شرکت آماده ارائه سرویس به شما خواهد بود.

چه مدت زمانی طول می کشد تا سرویس ADSL پس از عقد قرارداد راه اندازی گردد؟

به طور معمول 2 تا 5 روز کاری.

اصطلاح رانژه کردن خط به چه معناست؟

ایجاد امکان ارسال دیتا روی خط تلفن مشترک از تجهیزات شرکت سرویس دهنده که در مرکز مخابرات، توسط پرسنل مخابرات انجام می شود.

آیا امکان واگذاری سرویس ADSL بر روی خط های فیبرنوری و PCM وجود دارد؟

خیر، بر روی هیچ یک از خطوط فیبر نوری و PCM امکان برقراری سرویس ADSL وجود ندارد.

در صورت داشتن ADSL از یک شرکت دیگر چگونه می توانیم از شما سرویس ADSL دریافت کنیم؟

برای این منظور ابتدا از بخش فروش شرکت عصرتلکام امکان دریافت سرویس روی خط تلفن خود را استعلام نمایید. در صورت امکان برقراری سرویس، ابتدا از شرکتی که در حال حاضر از سرویس آن استفاده می نمایید درخواست جمع آوری سرویس خود را بنمایید و پاسخ جمع آوری خط خود را از شرکت مذکور دریافت نمایید . پس از انجام جمع آوری، با واحد فروش شرکت عصرتلکام جهت برقراری سرویس تماس حاصل نمایید.

من قبلا از یک شرکت دیگر خدمات ADSL دریافت کرده ام و می خواهم از سرویس عصر تلکام استفاده کنم، آیا می توانم از مودم قبلی استفاده کنم؟

در صورتی که مودم شما با سیستم شبکه عصر تلکام مشکلی نداشته باشد می توانید از همان مودم استفاده کنید بنابراین باید مشخصات مودم شما توسط بخش فنی شرکت، بررسی گردد.

چگونه می توان از حجم باقیمانده ترافیک حجمی خود با خبر شد؟

با مراجعه به بخش امور مشترکین در وب سایت می توان میزان مصرف سرویس خود را چک کرد:
ریزمصرف ADSL

در صورتي كه حجم مصرفي خودمان را به اتمام نرسانيم، قادر به ذخيره آن به ماه بعدي هستيم؟

خیر، حجم مصرفی شما در انتهای هر ماه صفر خواهد شد ولی در صورتی که سرویس های چند ماهه خریداری کنید، حجم در آن محدوده تا آخر دوره دخیره می گردد.

اگر من بیشتر از مقدار حجم تخصیص داده شده مصرف کنم آیا سرویس من قطع می شود؟

در صورت مصرف زودتر از موعد حجم ترافیک، می توانید نسبت به شارژ مجدد سرویس اقدام نمائید و چنانچه سرویس را شارژ ننمائید به صورت اتوماتیک دسترسي اينترنت و اينترانت شما قطع خواهید شد و امکان استفاده از سرويس عصر تلکام تا شارژ مجدد را نخواهید داشت.

آيا سرويس هاي عصرتلكام داراي مصرف رايگان هستند و ساعات مصرف بين چه ساعتي در شبانه روز مي باشد؟

در کل، سرویسهای شرکت ما از این حیث به دو دسته تقسیم می شوند:

  • سرویسهایی که مصرف رایگان ندارند.
  • سرویسهایی که از 3 تا 7 صبح رایگانند.

من دقیقا تا ساعت 7 که رایگان است، در حال دانلود بودم، اما از ترافیک سرویس کسر شده است، مشکل چیست؟

اول از همه مطمئن شوید که ساعت سیستم شما با Time Server های معتبر تنظیم شده است. همچنین از آنجایی که محاسبات مصرف کاربران در بازه های مختلف زمانی انجام می شود، این امکان وجود دارد که اگر کاربر به طور پیوسته به شبکه متصل باشد و مقدار دانلود زیادی را نیز در آخرین لحظه های بازه رایگان انجام دهد، این مصرف در اولین سرکشی که در بازه غیر رایگان است، محاسبه شود. بازه های سرکشی به طور معمول بین 5 تا 15 دقیقه است. به منظور جلوگیری از این اتفاق می توانید در 15 دقیقه پایان ساعت رایگان، دانلود حجیم انجام ندهید.

آیا می توانیم از طریق شارژ الکترونیکی مشترکین شرکت عصر تلکام اقدام به شارژ نمائیم؟

بله، همه کاربران شرکت عصر تلکام بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مرکزی در عرض چند دقیقه می توانند اکانت خود را از طریق اینترنت شارژ نمایند:

شارژ آنلاین

آیا با کلیه کارت های عضو شتاب می توان شارژ الکترونیکی انجام داد؟

بله، در حال حاضر کلیه دارندگان کارتهای بانکی عضو شتاب بدون هیچ مشکلی می توانند شارژ اینترنتی انجام دهند.

آیا بعد از اتمام شارژ می توان از سرویس شبانه استفاده کرد؟

خیر، استفاده از سرویس شبانه در صورت داشتن شارژ سرویس امکان پذیر می باشد.

آیا رمز عبور سرویس قابل تعویض می باشد؟

بله، این امر از طریق ورود به پنل کاربران امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است درصورت تغییر کلمه عبور، مودم شما نیاز به تنظیمات مجدد خواهد داشت بنابراین قبل از اقدام به تغییر رمز عبور با واحد پشتیبانی عصرتلکام تماس حاصل فرمایید:

آیا می شود بر روی سرویس های شرکت عصر تلکام Static IP دریافت کرد؟

بله، فقط کافیست درخواست IP خود را به قسمت فروش شرکت عصر تلکام اعلام نمائید تا در کمترین زمان سرویس با IP برای شما فعال گردد. لازم به ذکر است کلیه کاربران عصرتلکام با IP های عمومی شناخته شده در بستر اینترنت به شبکه وصل می شوند و در صورتی که مودم شما یکبار خاموش و روشن شود IP جدید و معتبر دیگری می گیرد. برای داشتن Static IP، با واحد فروش و یا نماینده شرکت تماس گرفته و یا از طریق سایت و شارژ آنلاین اقدام نمایید.

هنگام Connect شدن به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE، خطای 691 گرفته می‌شود. این خطا به چه معناست؟

این خطا هنگامی که Username و Password اشتباه درج شود، رخ می‌دهد. در این شرایط پیشنهاد می‌شود که مشترک کانکشن PPPOE روی ویندوز را دوباره بسازد و Username و Password خود را مطابق آنچه در هنگام نصب تحویل داده شده، وارد کند. اگر به نتیجه دلخواه دست نیافتید، با مراکز پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.

آیا می توان سرویس جاری را تغییر داد و تعرفه دیگری خریداری نمود؟

کاربران محترم در صورت تمایل به تغییر سرویس، با نمایندگی مربوطه تماس گرفته و عملیات برگشت سرویس، توسط نمایندگان محترم انجام می شود. پس از برگشت سرویس مذکور، نماینده سرویس جدید مورد نظر کاربر را ثبت نموده و نسبت به تسویه حساب با مشتری اقدام می نماید.

اختلالات تلفن بر روی +ADSL2 به چه دلیل است؟

از آن جا که در تکنولوژی ADSL، صدا و دیتا به صورت اشتراکی بر روی یک کانال، یعنی زوج سیم مسی انتقال داده می‌شوند، اگر شرایط لازم برای استفاده‌ی هم‌زمان برقرار نباشد، می‌توانند بر روی یکدیگر اثر منفی بگذارند.

دراغلب موارد چنین مشکلاتی، به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم در اتصال اسپلیتر به خط، گوشی و یا مودم است و یا ممکن است اسپلیتر خراب شده باشد.

برای مشخص شدن مشکل، پیشنهاد می‌شود بر روی خطی که ADSLروی آن راه‌اندازی شده است، فقط مودم ADSL قرار گیرد، تمامی گوشی‌ها و اسپلیترهای موجود روی این خط جدا شوند و اینترنت تست شود.

در صورت درست بودن سرویس، به کمک یک گوشی، اسپلیترها یکی یکی چک شوند. معمولا با این تست می‌توان اسپلیتر خراب را پیدا کرد.

همچنین استفاده از گوشی‌ها و یا دستگاه‌های متعدد بر روی خطی که ADSLاز آن گرفته شده، ممکن است اختلالات این چنینی به وجود بیاورد. پیشنهاد می‌شود از خط ADSLاستفاده‌های جانبی زیاد صورت نگیرد.

روش حل قطع شدن بوق تلفن در زمان بهربرداري از سرويس ADSL چیست؟

مودم ADSL را از مدار خارج کنید. خط تلفن را چک نمایید در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با 17# تماس بگیرید و خرابی تلفن را ثبت نمایید. اگر خط تلفن بوق آزاد داشت، کابل تلفن را به پورت Line اسپلیتر وصل نمایید و از خروجی اسپلیتر، پورت Phone را به گوشی تلفن وصل نمایید، اگر بوق آزاد نداشت اسپلیتر موجود را با یک اسپلیتر سالم تعویض و دوباره چک نمایید. در صورت عدم رفع مشکل با مراکز پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.